Emelyurtpinar Kızlar 36. Haftamdayım biraz biraz sancılarım çıkıyo nstde. Bebiş gelene kadar birazcık kilo alması için ne önerirsiniz 🙏
Minnakkurabiyeveannesi27 Emelyurtpinar kuzum hergun bir tabak meyve(elma,muz,portakal, mandalina,havuç hepsinden birer tane)günlük 1 bardak süt enaz ,tahin pekmez, tahin helvası,günlük en az 5 tane ceviz ve kaşar peyniri
Emelyurtpinar Minnakkurabiyeveannesi27 hepsini deneyeceğim aslında tüketiyorum ama daha fazla ağırlık vermem lazım sanırım 🙏
Mizgin09 Minnakkurabiyeveannesi27 Bende böyle beslendim 38+5 normal doğum 3.550 doğurdum çok şükür 3 ncü nasıl olcak bilmiyom ilkim 3.200 dü
Mercimek2 CanselUrgnc benim doktorum bir kahve fincanı önerdi ama her pekmez değil özellikle keciboynuzu ve siyah üzüm pekmezi olması önemli dedi
Buseyllzr Emelyurtpinar bebe bisküvisi süt ve muzu ezip karıştırıp yiyin hergun çok kilo aldiriyormus bebeğe benim arkadaşım bu şekilde yapıyordu hep 3700 doğdu bebeği bende öyle yapıyorum ☺️
Nilesea Buseyllzr bebe bisküvisi çok masum bir besin değil, içinde çok şeker ve katkı maddeleri var, nacizane tavsiyem her gün düzenli tüketmeyin derim paketleri ürünleri 🙏
Aytac_Ugur Buseyllzr bebe biskuvisinin iceriginde palma yagi var bu da bebek ve anne icin pek saglikli degil
Morprenses Emelyurtpinar bebe bisküvisi çok şekerli yapma bence yazık. Tahin pekmez ye bol kaşar ve meyve ye onun yerine.
Mercimek2 Önemli olan kilosu değil kızlar sağlığı tabikide öncelik benim doktorum başından beri pekmez balık ceviz ve süt öneriyor bebek sağlığı ve gelişimi için günde bir kahve fincanı pekmez en önemlisi birde muzun çok kilo aldırdığını duymuştum bebek için
Mercimek2 Emelyurtpinar şu an bebisin kilosu kaç canım hepimiz bebisler tombik olsun istiyoruz ama doğum anı var birde onun ben 5 kilo 250 gram doğmuşum ama gel birde anneme sor nasıl doğurmus🤭😁
Minnakkurabiyeveannesi27 Emelyurtpinar Dediğim kadar tüketen kafi kuzum aslında çokta abartmamak lazım meyve ceviz süt için bu kadar yeterli tahin pekmez de sabah kahvaltilarinda 2 yemek kaşığı yeterli kaşar da bir kibrit kutusu kadar yumurta da 1 tane haşlanmış günde zaten
Emelyurtpinar Mercimek2 36+1 olduk canım dün kontrolde 2700 gr dedi ama nst de sancım çıktı azıcık daha toparlansın istiyorum sadece 🥰
Bsraermis8 Mercimek2 hay maşallah. Yaa bende İlk çocuğumu 3770 Gr doğurdum . Muz, kaşar, tahin helvası,cicibebe ,tahin pekmez süt çok yedim . Ama öyle zor doğurdum ki 😁 afedersiniz götum çıktı hahahaha . Şimdi kızımda o kadar ozenmiyorim yemeğe valla…
Gizemkocar Mercimek2 bu herkes icin gecerli olamaz ciddi bir şeker alımı bi fincan pekmez içmek..herkesin bunyesi bir değil arkadaşlar cocuga kilo aldircam diye seker hastasi olmasin
Minnakkurabiyeveannesi27 Dmllale o bebise değil anneye kilo aldırıyor valla ben onun yüzüne hamileliğin ilk beş ayında 10 kilo aldım onu bıraktım şuan 8. Aya girdik sadece 1.5 kilo aldım 🤦
Laydlittlemouse Morprenses sanırım tahin pekmezde tahin miktarı pekmez miktarından fazla olmalı o zaman faydalı oluyormuş. %70 tahin %30 pekmez gibi