Mrv58 Curcu-bs12 anladım bende eşim istedi diye rahmetli babasının adını koyacağım kırmak istemedim zaten uzun bı isim tek başına koyacam
Elifkc Curcu-bs12 benimde eşimin adı Berat. Doktor bize ilk erkek dediginde Berat Kaan istemiştim, babasının adını mı taşıyacak olmaz demişlerdi ama şimdi net cinsiyeti kız 😁😁😁