Curcu-bs12 Eşim başka 1 isim istiyor benimde hep 2 isim aklımdaydı Üçünüde koyalım dedik ağır ver zor olur mu acaba 😅 Berat Kamber Kayra 😊
burcuacrr Curcu-bs12 ben iki isimliyim soyadım da uzun. İnanın ilkokulda eziyet oluyor hiç gerek yok.
Barlas_mom Curcu-bs12 Babasının adı tamam da ne gerek var ya eskidenmiş böyle şeyler yarın öbür gün de çocuğunuz eşinizin mi adını koyacak sanki koysa bile ne gerek var ki 🤷🏻♀️ Eşiniz kendi adını koysun bence
Mrv58 Curcu-bs12 anladım bende eşim istedi diye rahmetli babasının adını koyacağım kırmak istemedim zaten uzun bı isim tek başına koyacam
Elifkc Curcu-bs12 benimde eşimin adı Berat. Doktor bize ilk erkek dediginde Berat Kaan istemiştim, babasının adını mı taşıyacak olmaz demişlerdi ama şimdi net cinsiyeti kız 😁😁😁
2melekannesi_ Curcu-bs12 yanlış anlamayın kamber sıfat gibi duruyor kamber kayra deyince sanki çocuk kambermiş gibi 😏 berat kayra olabilir ama
LawyerEce Curcu-bs12 3 isim kesinlikle hayal edemedim. 2 ismim var pek de memnun değilim. 😅 Ya Berat Kamber ya da Kayra Kamber olsun.
Feyza-nur Curcu-bs12 birde soyad eklenecek bence yapmayın ilerde sınavlara girecek sınavda hepsini yazılması isteniyor imza aracagı kağıtlara isim istiyorlar bence iki isim bile fazla ama yinede siz bilirsiniz