Ayselosman Onurbunur tavsan eti benim bildigim kadariyla hep kandan ibaretmis yikadikca erir kana donusurmus tadina bakmak istiosan bilmem ama pekde yemesen iyi olur sanki
Onurbunur Ayselosman yok ya çocukluktan falan alışmayınca yiyemeedim sanırım yeni tatlara çok açık birisi değilim