YeniAnneee06 2 doz aşım var kanımda enfeksiyon artmış o yüzden yatırdılar çok yatmadım 2 gün yattım agır geçirdim diyemem ilk gün bel sırt agrım çok çok çok fazlaydı 2. gün ve 3. Gün başım ve gözlerim çok agrıdı sonrasında öksürük başladı oda şiddetli değildi elhamdülillah o kadar yani
3 yaşındaki oğlum ben eşim hepimiz kovit olduk zor bir süreçti oğlum için çok korkmuştum korktugum gibi olmadı çok şükür elhamdülillah