ikramomm araba yoksa gidemezsin özel araçla gidenlere izin var ambulans gelse bile geri bırakmıyor yani skntı yaşayablrsnz pandemi bölümüne gidiyorsunuz orda zaten sorunca yapıyorlar covitseniz başka yere almıyorlar zaten hemen bılgısayarda görünüyor pozitif oldugunuz