eylulmucizesi27 Haftada yaptırdım bi haftadan fazla kol ağrım oldu beze oldu vurulan yer 24 de gel dedi pazartesi tekrar gidicem ikinci doz için çekiniyorum inşallah ilki gibi olmaz 🙈
Cansuadaa sevda_korkmaz92 ben ilk cocugumda vurdurmustum aradan 2 sene gecti smdi vurdurmasam olurmu yani etkisi gecmemismidir ?
sevda_korkmaz92 Cansuadaa doktoruna sor canım en sağlıklısı bana ebe 4 senede etkisini kaybediyor demişti