Elfgrcn Irmak23 evet canım yaptım aşırırrrı pozitif bi normal doğum gerçekleştirdim şimdi kızım kollarımda uyuyor çok şükür Allahıma 🙏🏻 Çok güzel bi duyguymuş allah isteyen herkese yaşatsın. Doğum hikayesinide paylaşıcam bi ara 😍
Mucizemyoldaa momeda bende 34 haftalık olmama rağmek rahim kemiklerimde yani pelvik bölgesi deniyor galiba çok ağrılarım oluyor ayağa kalkınca, sağdan sola/soldan sağa dönnerken. Doktor normal kafası aşağıda artık baskı yapıyor dedi ama açılmadan süpheleniyorum