Kızlar salı gecesi suyumun gelmesiylee hastaneye gittik o kadar ters bir zamandı ki covitliydim karantinanın son günüydü ve takipli olduğum hastane kabul etmedi.Sancaktepe devlet hastanesine gittik ilk önce yatırdılar açılmam hiç yoktu suni sancı verdiler çok yavaş ilerlese de 17 saatin sonunda normal bir şekilde doğurdum saat on ikiyi geçtiği için karantinam bitti ve bebeği de hemen yanıma verdiler Allah herkese tattırsın sorularınız varsa cevaplayabilirim🙏