Nilay01- bende şuan 41+3 üm bana da salı ya kadar gelmezse alacağız dedi ama nasıl alacak sormadım muhtemelen aynı yöntemle çünkü sezeryan destekleyen bir doktor değil , gerekmedikçe yapmıyor , perşembe günü çatı muayenesi yaptı 2 cm açılman var cuma doğurursun dedi ama bugünde bir gelişme yok süreç nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum