tugce20- ablamda oldu aynı durum, karaciğer ve safra değerleri normal üstü çıktı gebelik kolestazı teşhisi kondu kaşınmaktan ağlıyordu artık zavallıcık. Son haftalarda bebek strese girdi, kalp atışları yavaşladı doktor normal dogumu kaldıramaz bebeğin vücudu, sezaryen ol dedi o şekilde oldu ama çok şükür ikisi de çok çok sağlıklı atlattılar süreci. İkiniz için de en hayırlı, en sağlıklı dogum şekli neyse o olsun, günün sonunda dogum şekli ne olursa olsun, minnoşun mis kokusuna kavuştuğunu hayal et hiç strese girme 🥰🥰💙