https://resimyukle.io/r/EWaW7bWIbf
Bugün 23.00 itibariyle tam 1 hafta olucaz, kan pıhtılaşma sorunu mu dersiniz, karın çevre geriliği 15 gün geride mi dersiniz, kafası 10 gün ileride mi dersiniz, hepsi yalan bebeğimin zerre birşeyi yok çok şükür. 2370 gr doğdu küvöz görmedi minişim sadece minyon tipli. Azıcık sarılık atlatıyoruz gibi biberonda emiyor mamayı benim mememi pek almiyor ağzında bekletiyor ve pamukçuk olmuş ağzı, bunlar için ne yapabilirim tecrübeli annelerden bilgi almaya geldim genellikle artık happy kidsteyim🤗