Ddm-dlr rabbim yardımcınız olsun böyle süpe edlce çok araştrdım bu rahatszlgı çok taktım. Sonra rabbım ne derse o dedım eşimde korkma bzm ne olcgmz ne belli dedi bni doktr çok korkuttu. Toparladım Allah büyüktür ne diyelim. ihmal etmıyorum da bna senede bir takip dedıler çok geç attılar korkyorum açıkçası. 3ayda bir takip ettıler bni sonra gebelige izn verildi.uykuda sanırım rahatszlgı dediler Çok tedaylı kanlarmı baktılar ama hep negatfdi. Ve herhangi bi durumda hiç beklemeden acile başvur denildi. Ewt kan sulandrcı igne ecoprim plagunenil birde vitmnler var