Boncugummmm Ddm-dlr Amin canım inşllah sen plagunenil gebelikden öncede mı kullanıyordum. Yoksa geblkde mı başlatıldı
elcn27 17.haftadayım kist var ve bebeğin gelişimini engeller sıkıntı yaratır diye ufak bi operasyonla kisti alacaklar böyle bi durumla karşılaşan kimse varmı aranızda acaba
Ddm-dlr elcn27 aslında kendin açşan postu daha iyi yanıt alırsın ben yaşamadım ama doktoruna güvenmem gerekir Allahın izniyle olman gerekiyor diyorsa bildikleri vardır için rahat etmiyorsa baska doktora daha git cok gecmiş olsun 🙏
Boncugummmm Ddm-dlr anladım canım rabbm yardımcımız olsun. Sadce lupus için mi plagunenil kullanyorsun başka ilacında var mı. gebelikde başlatıldı bna 2 kaybım var kalbi durdu canm. Ana test de poztf negatf oluyordu. Acaba vücut mu bebegi yabancı madde sanıp atyor diye. Önlem amaçlı başladık
Ddm-dlr Boncugummmm ben hamile kalmadan önce plaquenil prednol duxet kolsin levmond demir ilacı dvitami kullanıyordum ara ara ilaçlar cogalıyordu bir kimyasal gebeliğim oldu 1 ay sonrası tekrar hamile oldugumu ögrendim pıhtı testlerim yapıldı ilaçlarımo düzenledik Şimdi plaquenil prednol oksapar levmond ve kadın dogum doktorunun verdigi ilaçlarla devam ediyorum ve cok ilk 4 ay cok sık idrar yolu enfeksiyonu oldum işte 24 serkilaj oldum savasıyoruz kızımla kavusmak için
Nezii Gokcennnn Gökçen merhaba , nidicart için bebeğin suyunu azaltır vs dedimi doktorun. Çok uzun süre kullanmışsın riskleri varmı merak ettim.
21glcn Ddm-dlr canım bana da 34 haftamda erken doğum olduğu için yatış yapıldı serum, 4 doz ciğer geliştirici yaptılar ve nidicard başlattı 37 haftalık olcaz hala devam ettiriyor günde 4 kere kullanıyorum, biraz erken bıraktırmış sanki
Ddm-dlr 21glcn bende 24 haftamdan bu yana kullanıyorum 29 haftama giriyorum benim sürekli kullandığım ilaçlar var ve kronik rahatsızlıgım var sanırım iki doktorumun kararı bu yarın net olarak ögrenicem
Ddm-dlr 21glcn bu arada daha bırakmadık 4 e düşürdük 8 kullanırken bir sorın yok ama 4 düşünce sancılarım baskılar başlıyor bir kaç kez denedik bu arada dikişliyimde zaten 24 haftamda ciger geliştiriceler vs hepsi banada yapıldı fitilimde günde 4 devam ediyorum yarın doktorlarımda daha net konusucaz canım
Boncugummmm Ddm-dlr ay anladm canım bnde serklajlyım ınan bnde idrar yolu enfeksyonu ula başım dertte resmen bunun yüzünden protein de yüksek cıkıyor. Lupus sna herhangı bı sıkıntı yaptığı bnde bır yandanda romotoljıde takiplyim beynmde tululum yaptgı şüpe edıyolar
21glcn Ddm-dlr pardon canım yanlış okumuşum, Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıkla ♥️
Ddm-dlr Boncugummmm yok zaten romatoloji doktorumla planlayarak yaptık ayda bir kontrollerim oluyor suanda idrar yolu dısında hiç bir sıkıntım olmadı cok sukur yarın işte tekrar kontrolüm var bakalım sanada cok gecmiş olsun inşalllah rabbim şifanı versin ozaman sakın ihmal etme doktorunu en ufacık şikayetinde hemen iletişime geç
Dunyammf Boncugummmm bendede enfeksiyon ve protein+1 çıktı doktorum çok önemsemedi ben çok korkuyrm ama
Boncugummmm Ddm-dlr bnm de oyle canım takiplyim sürekli . Amin kuzum. Serklajlı olnca dhaa bir korkuyor insan enfeksyondan sürekli bulank akıntım oluyor bnm ya senınde başına geldmi bu durum
Ddm-dlr Boncugummmm benim hep su gibi var basından beri ama ben artık akıntımı maalesef ayırt edemiyorum canım günde 4 kez fitil koydugum için günlük pedde fitilin kalıntıları oluyor genelde bazen sarı gibi görüyorum ama artık anlamlandıramıyorum 🤷♀️
Boncugummmm Ddm-dlr anladm canım bnmde sapsarı okuyo😑bı bakyorum bulanık gelıyor. Bna fitil de 2 kez anca verildi. Agrım oldgunda. İdararda lokosit şuan 81 geçn 100 olmuştu çıldrcam artk bol su da içiyorum. Günlük pedi dışarı çıkarken koyuyorum bn o dha cok yapyor akıntıyı sanki. Bn bebek temzlme pamugu koyuyorum😐 nekdr dıkkat etsemde yok geçirmedim geçmıyo ıllet sey