Yusuf_alpin_annesi Korkma dışarda Yollar buz olduğu için düştüm Çok şükür bir sıkıntı olmadı Allah koruyor merak etme
Gul33 Moonlight1 ben de düşmüştüm 14.haftada. Yan tarafıma kalçamın ve kolumun üstüne düştüm karnım çarpmadı. Bir gün sonra dayanamadım doktora gittim. İyiydi çok şükür bir sorun yoktu.