Moonlight1 14 haftalık hamileyim banyo yaparken düştüm bişey olur mu çok korktum başına gelen var mı yarin gideceğim bi hastaneye
Melis2015 Moonlight1 korkma canım Allah’ın izniyle birşey olmaz bende başlarda düşmüştüm korkudan çok ağlamıştım Allah’a şükür bişey olmadı 😇
MTugba Moonlight1 ablamda düşmüştü cnm o haftalarda bişey olmadı çok şükür bende geçen ay koltuktan dizlerimin üstüne sertçe düştüm hemen doktorumu aradım oda kesici bir alet gelmedikten sonra hiç bişey olmaz korkma dedi. Kanaman filan yoksa agrında yoksa bence bebeğin iyidir.❤️
bsnrd Moonlight1 bende 31.haftamda mutfakta kayarak düştüm .elimle yere tutunmaya calstm ama olmadı popo üstü dustm şükür birşey olmadı.39+1im şuan 🙂doktorunuza danışınız.
Moonlight1 Melis2015 çok şiddetli değildi ama yine de çok korktum sürekli kontrol ediyorum kanama falan var mı diye
glsmsny Moonlight1 bir şey olmaz inşallah ben de 16. Haftalık ıken karda düştüm bir şey olmadı cok şükür ☺️
bsnrd Moonlight1 inşallah çok panik yapmıştım,korkmuştum.ama şükür birşey olmadı.belim ve bacak aramda ağrı olmuştu.doktorumla görüşmüştüm.sizde lütfen ihmal etmeyin ama güzel düşünün stres yapmayın🤗
Eylul4142 Moonlight1 ben 6.5-7 aylık hamileyken tezgahın üzerinden inmeye çalışıyordum sandalyenın yanlışlıkla yaslanma yerine basmışım ve çok kötü düştüm ama çok şükür bebeğe hiç bişe olmamıştı
Eylul4142 Moonlight1 çok şükür siz gene de içinizi rahatlatmak için bi görünün isterseniz acilde de bakarlar
Buseyllzr Moonlight1 bende 19 haftalıkken karda düştüm popomun üstüne hicbisey olmadı çok şükür amniyon sıvısı bebeği olası darbelerden koruyor canım merak etme bir sıkıntı olmamıştır 🤗
Moonlight1 Buseyllzr allah razı olsun içimi rahatlattınız hepiniz de 🙏 önceden kayıplarım olduğu için buna bişey olursa kendimi suçlu hissederim 😔
Moonlight1 Eylul4142 akşam eşim gelince söyleyecem işte olduğu için bişey demedim korkmasın diye acile bi giderim yine de
Adileeselvi Moonlight1 Cok geçmiş olsun canım Allah’ın izniyle birşeyde olmaz yedi aylıkken bende apartmanın merdiveni den resmen pat pat aşağıya kadar düşmüştüm çok şükür bişey olmadı sen için rahatlasın bir acile görün 🙏
Bebegimveben0811- Nasıl dustun bende düşmüştüm korkma inan o 7 kat deri altında ve çok korunaklı bi suyun icin de hiç bisey olmadığına eminim ama içinin rahat etmesi icin tabiki git