Bende 34. Hafta itibariyle kaşınmaya başladım karaciğer enzimlerime bakıldı ama değerlerim normal.Bende gebelik öncesindede ürtiker (kurdeşen)vardı ilacını içtiğimde sorunum kalmıyordu ancak gebelik sebebiyle o ilacı kullanamıyorum son bir haftadır sabah akşam acile gidiyorum serum takılıyor ve ancak o şekilde uyuyabiliyorum.Normal serumun içine advil+alerji önleyici bir iğne enjekte edildi ve o kadar iyi geldiki anlatamam.Daha önce gittiğim doktorlar hap kullanamayacağımı söylemişti doktorlar ama bugün muayene olduğum doktor hap verdi