iyeaa ben hemşireyim ve bu stentleri takıyorduk bir kaç hastada özellikle bayanlarda tuvalette eline ipi falan geldiği olmuşdu yada düştüğü olmuştu. Ikınmayla çok etkileneceğini sanmıyorum ama yerinden oynarsa en fazla o stent yerinden çıkabilir ama büyük zararı olacak birşey değil hiç korkmayın doktorunuza sorun bence hem takan hekime hem kadın doğum doktorunuza o daha doğru bilgiyi verir