Üç hafta önce ani bi kaşıntı başladı inanılmaz derecede. Ertesi gün hemen gittim tahliller yapıldı temiz çıktı. İki gün sonra da kaşıntılar kendiliğinden geçti. Bi daha öyle bişey olmamıştı. Bugün yine aniden kaşıntı başladı dayanılmaz bi şekilde ellerim ayaklarım kollarım göğsüm kaşınıyor. Sıcak daha çok tetikliyor soğuk suya girip çıkıyorum 10 dk iyiyim sonra tekrar başlıyor. Delircem valla kafayı yicemmmmm son haftamdayım ay ben bi doğursaydım ya valla yeterrrr