Ayka-0 eşinizin ailesi ile arası çok mu iyi.. Yani ailesinin yanından ayrılmak istemeyen bi adam mı🤔 bende yeni evlendiğimde direkt altkatlarına oturduk. Çok şükür sürekli dua ederim bu konuda beni üzecek bişey demediler, yapmadılar. Eşimde o aradaki mesafeyi korudu. Hatta kayınvalidem eşimin eşyalarını aşağı indirirken çok ağlamıştı 😂 ayy o gün nasıl gülmüştüm yaa çok komikti. Neyse.. Eğer oğullarına saygıları varsa sanada olur, ve eşinin de ailesine karşı sıkı sıkı yani aşırı bir bağlanması yoksa sorun olmuyor. Bende çok korkmuştum ve ailemden uzaktayım. Korktuğum gibi olmadı. Etraflıca düşünerek kafanda kurduklarını bi kenara bıraktıktan sonra karar ver. 🥰 Eşin mutlu olursa sende mutlu olursun buda var. İyi insanlar ise emin ol korkulacak bir şey olmuyor.