Ayka-0 eşinizin ailesi kötü mü orayı anlamadım.. Benim eşimin ailesi üst katımızda oturuyor. Çok iyi insanlar sağolsun. Her konuda yardımcı olmaya çalışır kayınvalidem. Ama ben ona da kendi anneme de şey dedim mesela. Çocuk doğunca her şeye karışmanızı istemiyorum. Ben cevabını bulamadığım bişey olursa mutlaka sorarım zaten sizlere dedim 🙈 gidip gelme konusunda da anlayışlıdır kayınvalidem hatta yemek konusunda çok yardımcı olur sağolsun. Yemek getirir, yemeğe çağırır. Yakın olması bnce daha iyi oluyor tabi anlaştığınız insanlar olması önemli, anlaşabiliyorsanız herkes mesafesini kendisi biliyor.