Tosbiksss Çam ankastre set kullananlar varmı aranızda kızlar güvenilirmi ben alveus markalı cam ankastre set aldım da ocağından korkuyorum biraz patlama falan olmaz dimi
Asyaayaz1 Tosbiksss bende Ocağı var hangi marka bilmiyorum unuttum şuan😂 gayet memnunum temizliği çok kolay özellikle bulaşık makinesi parlatıcıyla silersiniz daha parlak ve mis gibi olur öyle patlama falan düşünmeyin hiç gayet kullanışlı oluyor
funnymummy Tosbiksss benimde camdı diğer evimde çok memnundum diğerlerinden daha temiz duruyor patlama riskini hiç duymamıştım 🤦♀️
Stmom Cam ankastre arcelik kullanıyorum 4 yıldır masallah diyeyim başka markayı bilmem ama ben memnunum Dikkatli sekilde kullanmaya başlayıp o dikkata alışınca bir problem olacağını sanmıyorum
Stmom Tosbiksss üstüne birsey koymuyorum , birsey dusurmeyeye dikkat ediyorum , cok sıcakken soğuk birseyle falan silmiyorum .bi yerde okumadım birinden de duymadım kendi yaptıklarım bunlar 😅
Rvzel Tosbiksss yine cam aldım ama 🤣 benim hatamdi ben çok ağır bir güveç koymuştum ocagima sonrası malum 🥴
Tosbiksss Rvzel çok ağır şeyler koyunca basınçtan patlayabiliyormuş bende alırken zaten 2 kişiyiz ne yapabilirim ki ağır diye düşündüm görünüş olarak ta çok şık durduğu için böyle seçtim ama korkmuyoda değilim tabi ☺
Tosbiksss tugbaacng dikkat edilmesi gereken seyleri var mı temizlik konusunda falan nasıl oluyo temizliği 😊
tugbaacng Tosbiksss diğerlerine göre daha kolay oluyor temizliği😂 yani tencereyi, kapağı dikkatli tutmak lazım düşerse kırar cünkü. Bir de patlar falan demişsiniz, benim 4 gözünü de kullandıgım oluyor hiç öyle bir problem yaşamadım açıkçası.
Ezgiduru Tosbiksss 5 yildir simfer cam ankastre kullaniyorum sukur sıkıntı yasamadik ama bende hala korkarim bisi olursa diye