Halime0638 vallahi herkesin görüşüne saygım var ama dediklerinizin bir kismina katılmıyorum. Benim kendim istemedim sistem Ayşe hoca yok diye Necati hocaya verdiler ki bana seçme hakları verseler asla gitmezdim. İkincisi tek tek ilgilenemez diye bişey yok ben bişey sordu isem cevap vermek zorunda. Ve ben daha çıkmadan asla ve asla içeri hasta davet edemez ne kadar yoğun olursa olsun. Ki benim ilk gidisimde başka doktorun takipli hastası filan değilim Necati beyde olsa Ayşe hocada olsa ilk kez gittiğim için ayrım yapmadan bakması gerekirdi. Yardım etmeyi geçtim sedyede yüzüme bakmadı ultrasonu bakıp bırakıp çıktı odada beklemek hak getire. Ben başka doktordan geldim diye ayrım yapıyorsa oda onun ayıbı. Ki gene diyorum ilk gidişim de başka doktorun takipli hastası değilim. Vallahi hemşire hanım denildi ben hemşire olarak öyle yorumladım kapıya gelenlerde hemşire hanım diye seslendi masa başında ki hanıma. Vallahi siz Necati hocadan ne kadar memnun iseniz bende o derece memnun kalmadım asla tavsiye etmem de gitmem de. Başka bir doktorun takipli hastası bile olsam o muameleyi kimse kimseye yapamaz. Neyse dediğim gibi herkesin görüşüne saygım var ama Necati hoca abartıldığını kadarda iyi değilmiş ben bunu anladım ki ben Kızılcahamam da yaşıyorum burda hastane küçük doktor tek başka seçenek yok kapısında ki kuyruğu görmeniz lazım ama burdaki doktorum da yoğun olmasına rağmen o kadar güzel ilgilenip bilgi verip o kadar motive edici konuşuyor ki anlatamam yoğunluksa yoğunluk burdada var. Ki iyi denilen bir doktordan herkes aynı şekilde memnun kalmıyorsa bundada bir sıkıntı var bence