Ozlem2206 Narmina95 gaz sancılarım oluyor çok fena bele sırta vuruyor doğumla ayırt edemiyorum çok panikliyorum ilk gebeliğim bebeğim büyüdükçe bağırsak sorunlarımda çoğaldı🤦🏻♀️ Ve bacak-kalça kaburga ağrıları feci halde🤷🏻♀️ 33+3💙
B1983 Narmina95 cok şükür iyiyim bugun kontrolum vardi bebis 43 cm 1880 gr ama başı 1 hafta önden gidio dedi bende tedirgin oldum sordum iyi dedi
ahed25 Ayna şeyler yazmaktan yorulduk 😂😂 Uykusuzluk, ayaklarda uyuşma ve kramplar, kasık ağrısı, sağ tarafta kemiğim kırılacak gibi, sırtım ağrıyor iki gün biraz fazla baskı hissidiyorum
SnaBaykal Bel ağrısı, şiddetli sırt ağrısı 😂 arada giren sancı sağdan sola dönememe yatıyorum olmuyor kalkıyorum oluyor 🤪 yürüyorum olmuyor.. kuyruk kemiğim pert her sabah uyanınca çok şükür bugünde sabah oldu diyorum. 3 gündür gece uykusuzluk gğndüz deli uyku hali 😀
Narmina95 SnaBaykal ayyyy sırt boyun ağrısı beni mahvetti Ya Arkadan kalbimin üstü tutuyor sanki nefes alamıyorum😩😀
Narmina95 Mervee522 ben yatmasamda Oluyor nefes darlığı sırtım sanki kalbimin üstü bir tutuyor nefes alamıyorum😩
Duygukam Kasık ağrısı başladı biraz oturduğum yerden kalkarken sağa sola dönerken oluyor, sağ kalça üstünde batma gibi bi sancı nefes darlığı daha da önümüzde 1,5 ay var 😄🙈
Gizemmela Narmina95 o nefes darlığı bende de birde bi anda kalbim çıkacakmış gibi hızlanıyor bazen ama ona bile razıyım yeterki yanmam olmasın çok uykum var ama uyuyamıyorum yandığı için. O kadar soğukta dün bütün gece cam açık uyudum o biraz iyi geldi mesela
Zubidubii Bende de en cok nefes darlığı oluyor ve bebis cok hareketli ve cok asagida. Sanki her an cikacakmis gbi hissedyorum sizin de öyle mi?
Narmina95 Zubidubii aynen bendede aynı durumlar Bazen aşağya bir vuruyor yerimden sıçrıyorum canım çok yanıyor😩yaramaz oğluşum
Aslynr Zubidubii benimde öyle alt dan çıkacakmış gibi hissediyorum. Sezeryan dikişlerim ağrıyo kasığıma baskı yapıyo sürekli tuvalete çıkma isteği
Narmina95 Gizemmela yaaa Bende kalbim hızlı çarpınca cok korkuyorum😩Bende ya hemen kendimi balkona atıyorum derinden nefes alıp veriyorum cok etkili oluyır
Suzan-mustafa55 Yaaaa uykuya hasret kaldım çatım acıyor ayaklarım yanıyor migren yaniyor kasiklarim acıyor hergun 4te uyuyup 8de hala işe gidiyorum belki bu gece uyurum hayali kurup o gecede uyuyamiyorum piskolojim bozuldu artık geceleri ağlıyorum yazık esimde kalkıp beni susturuyor komşular duyucak adamda benim yüzünden uykusuz kalıyor
Narmina95 B1983 benmkisi 2.300olmuş bile bendede kafa yapısına göre 1hafta önde gösteriyor ama karın çevresi haftasyla uyumlu dedi bizm için önemlisi karın çevresi dedi doktor.bir sıkıntısı yok dedi tabi ben Herşeyi kafaya taktığm için kaç defa soruyorum🥴🥴🥴