Melikeakar ben çok kullandım bana hiç ishal yapmamıştı ama antibiyotiklerde ishal yapabiliyor kullanıyorsan eğer ben tek kullanışta çok rahatlıyordum gerçekten ve ben normal idrar yolu enfeksiyonu da geçirmiyordum en son ameliyat oldum o şekilde geçiriyordum. Eğer çok sık idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorsanız gileburu suyu var ondan kullanın o da çok iyi geliyor