Sevgi_ulu yok yani öyle acıtacak bi muayene değil ki 😅
iremss ondan çok korkuyorum ya 😂
Kzn Hmm anladım canım doğrudur
Roza34_ 37
Sevgi_ulu doktorum bu ayın 8 de çağırdı 1 hafta geç gitsem sorun olmaz değil mi ?
[silindi] aynen canım sıvı değil böyle bi örnek ince bi çubukla aldı
Elifgoktug1 anladım canım onun için demekki
Roza34_ yok sorun olmaz bende günü gününe gitmiyorum
Sevgi_ulu evet cnm normal