Canım ben Almanya da yaşıyorum bende de aldılar ama sıvı değildi ince bi çubuğu alttan içeri soktu örnek aldı teste gönderdi ne için diye sorduğum da hamilelerde bakteri olabiliyormuş ve doğumda çoçuğun gözüne falan biöşey olmasın mikrop kapmasın diye dedi benim sonucum temiz gelmişti