Sema97 Fetal DNA testi sonucunu okuyabilen var mı aranız da ? Test sonucum geldi doktor riskli bi durum yok dedi ama içim rahat etmedi
Watashiva3454 Sema97 benim testte direk negatif olarak yazıyordu . Cinsiyetide doktora mail atıolardı. Ama sizde saptanmamıştır diye yazılmış. İçin rahat olsun .
Sema97 annelinkoo1 evet yazıyor ama altta bi tablo var değerler yazıyor acaba benim mi diye şüphelendim
Sema97 gamonur hayır direk fetal test yaptırdık ikili yaptırmadık doktor doğruluk oranı için bu test daha güvenilir demişti
Sema97 Gizemmihra doktor muayeneye geldiğin de bakalım dedi özel klinik galiba tekrar muayene ücreti almak için de olabilir 🤦♂️
Sema97 Ersema hayır yani normal tarama testi zamanım geldi 4tane seçenek sundu 2li tarama testi 3lü tarama testi anne karnından sıvı ve fetal DNA testi. Bizde fetal seçtik zaten ultrasonla baktığında her şey normal kafası burun kemiği hepsi güzel demişti
Babyco Sema97 sonuçlar nasıl , nelere baktılar sadece down olmasına mı bakılıyor hastalıklara ya da sadece genetik bozukluklar mı ? Ve kaç tüp aldılar