tugbaacng Hayır 37de Doğurmak İstemiyorum Ama Sancılarım Dayanılacak Gibi Değil Durmadan Serum Yiyorum 1 Cm Açıklığım Var Bebeğim Serum Yemekten Şişecek Normal Doğum Yapmama 1 Hafta Var Zaten Yani Yarın Dayanamadığımı Söylesem Alır Mı Diyorum Çünkü Cumartesiye Kadar Bi Bakalım Dedi Sancıların Devam Ederse Konuşuruz Dedi Benimde Devam Ediyor