37+2 Haftalık Gebeyim Çok Sancılanıyorum Amaa Ntsde Çıkmıyor 38+2 De Doktorum Sezeryan Günü Verdi Yarın Kontrolüm Var 37+3 Oluyorum İstersem Doktorum Beni Doğuma Alır Mı ? Bebeğim Küveze Girer Mi? Bebeğimin Kilosu En Son 2 Kilo 700 Grdı Çok Sancılanıyorum 1 Cm Açıklığım Var Kaç Defa Acile Gittim Doktorum 1000lik Serumlar Taktırıp Geri Gönderdi Ağrı Kesici Yaptılar Ama Sancılarım Devam Ediyor Dayanılacak Gibi Değil Ağrılarım 37+3 Te İstesem Doğuma Alır Mi Ve Bebeğim Küveze Girer Mi? Yardımcı Olun Lütfen Size İhtiyacım Var 🥺🥺 Alırsa Küveze Girer Diye Aşırı Korkuyorum