twobabymommas MerveeD Merak etmeyin ne kadar alırsanız alın doğumda gidiyor 2. Gebeliğim tecrübeyle sabit😍 ilk gebeliğimde 14 kilo ile gitmiştim doğuma normal doğumdu şimdi nasıl olacak bakalım
eslemsi MerveeD ben ilk gebeligimde 20 haftaya kadar 5 kilo verdim 20den sonra almaya basladim toplam 15 kg aldim. Dogurdum 40liyken hepsi gitmisti uzerine 6 kilo daha verdim. Derkeen ikinciye supriz hamile kalmisim simdi 15 haftayim 2 kilo vermisim suana ladar alma yok
Gozdeonay eslemsi acaba sizin gibimi olacağım 15 kilo alırsam aman allahim yani beni nasıl doğuma alacaklar 🤣🤣
MerveeD eslemsi İnşallah benımde öyle 40 ım cıkarken kılo vermıs olurum. Hayırlı olsun bu arada sag salım kucagımıza almayı nasip etsin rabbım 💜🙏
powermom06 MerveeD valla ayni ayni 😃🙄 esim bana dalga gecerek pehlivan naptin falan dio uyuz oluorum ahsjsjsjsj ahahhaa guldum ya hey allahim
MerveeD powermom06 Benimkide penguen yürüyüşünü yap bakalım dıyor evın ıcınde dolaşırken 🤗🙈 ama napm bsey yemedıgım halde kılo alıyorum ve eşim yemek ye şunu ye bunu ye ben senı doğumdan sonra söz spora yazdırcam dıyor 🙈
Gozdeonay MerveeD ya bende hazır konusu açıkken sorayım bende 21+2 oldum tabi sizleri bilmiyorum ama zaten kiloluydum ben 93 le hamile kaldım ilk aylarda kilo verdim ama hala almıyorum su bebeğin kilosu falan diyorsunuz ya ben şuan hala almaya başlamadım 87 kiloyum 6 kilo vermişim böyle stabilize gidiyor kilom iyimi kötümü bilemedim ya
Gozdeonay Gozdeonay yani suyu bebegide hesaplarsak daha mı çok kilo vermişim doktor gelişimi iyi gidiyor dedi ama
MerveeD Gozdeonay Bebegın durumu iyiyse kilosu suyu fılan sıkıntı yok bence ama doktorunuza sorun isterseniz
Gamze_07 18+2 den 6 kiloyla bende selam olsun🙈😅Vallahi 2,3 kilo alan arkadaşlarıma helal olsun🙈Baştan beri hiç midem bulanmadı 😬 tam tersi açıldı😬😬😬
MerveeD Gamze_07 bende 14. Haftamda 4 kılo almıstım mıde bulantısı çekmem rağmen doktorum şaşırmıştı 😂😂
eslemsi MerveeD sutum gittikce bedenimde eridi adeta cok odemim vardi benim belkide kilo degilde hepsi odemdi sutum col boldu sutle attim gibi bisey oldu. Tesekkur ederim sizde hayirlisiyla dgurun kilocuklar da su gibi akip gitsin insallah