Ryhn3838 Suan 17+1 olduk sukurler olsun benimde kizim olucak insallaah hepimizde sag salim vakti saatinde aliriz kucaklarimiza
Yolcuu Transfer sonrası neler yaptınız paylaşabilirmisiniz, benim ilk denemem geçen ay oldu malesef kimyasal gebelik oldu. 2 ay sonra dondurulmuş deneyeceğiz neler yapabilirim
Bernaulucan Yolcuu bol bol dinlen doktorun liste verdiyse birebir uy o listeye anı hareket etme ağır kaldırma kısacası iş felan gorme bolbol meyve ye ceviz badem fındık bolbol ye aklıma bunlar geliyo smdilik
Buzlubadem Yolcuu ilk 3 gün bir yemek ve wc için kalktım ben sürekli dinlendim. Yedim içtim yattım yani 😃 çinko dan zengin beslenmek gerekiyormuş. Ben badem ceviz fındık yedim hergün bir toplamda 1 avuç olacak kadar. Bol bol su içtim. Ani hareketlerden uzanmadan ağır işlerden uzak dur. Meyve yedim günlük. İncir tüketmemek gerekiyormuş onu öğrendim bir de. Kabızlık için kayısı tükettim. İlçalarımın saatine dikkat ettim.
Buzlubadem Yolcuu haa Bi de ben muzlu süt içtim her gün faydası oldu mu bilmiyorum. 9 haftalığız şuan hala çok bir şey yapmıyorum evde. Annem ve eşim yardımcı oluyo.