Yagmurayaz İnşallah acilen bırakırsın.Ben hiç içmedim ve denemedim.Sebep olarak da iğrenç kokması ve ilerde bende anne olacağım bebeğime elimden geldiğince sağlıklı büyütmeliyim diye düşündüm aynı ananem gibi filan.
Bebeğin ne kadar küçük ve masum,hiçbir şeyden haberi yok.Hayır içme yeme veya iç ye demek gibi bir karar imkanı da yok.
Bize düşen,elimizden gelenin en iyisini yapmak.Böyle düşün ☺️ Eminim bir daha istemiceksin,ıyyk deyiver.