5+5 mercimeğiz daha 🥰
Arkadaşlar 16 Şubat için randevu aldım 7+3 felan oluyoruz henüz doktora gitmedim sadece beta artışını takip ettim oda gayet güzel arttı gidince hem keseyi hem de kalp atışını duymak istiyorum gittiğim zaman duyulur mu acaba o haftada gidip duyan var mı ? Daha önce ilk gebeliğimi kalp atımı olmadığı için sonlandırıldı bunda biraz korkum var heyecanım var o yüzden acele etmeden sabırlı beklemeye çalışıyorum 7+3 de duyarım inşallah 🙏🏻