Gnz Bernaulucan Kiraz🍒ama yoğun bulantılı tiksinmeli geçiyor çok çöktüm.bu süreçte inşallaj sagsalim atlatırız bu süreci
Yildizsrtl Gnz doktorunuz ile görüşmenizi tavsiye ederim kusma oluyorsa eğer susuz kalmamanız açısından benm de bulantm çok prilam dr kullanıyorum çok faydasını gördm sgk da %75 karşılıyor
-gulayyyy- Bernaulucan Şuan 7+5 6+3 günlükken duymuştum çok az bir şekilde iki hafta sonra demişti tekrardan en yakın zamanda gidicem inşallah net duyarız ☺️
-gulayyyy- Bernaulucan ben gittiğimde doktorum mucize gibi bişey olduğunu söyledi sesini az da olsa duyunca normaldir heralde ilk gebeliğim tecrübem yok ☺️