ElaMirza Bende kendi istegimle kayinbabamin ismini koydum, duyunca col sevindi. Ama tabi benimde hayal isimlerim var ve koymayi dusunuyorum ve hatta kendi özannem icin de koydum bu ikinci ismi. Kaynbabamin ismi Metin. Kaynbabamda dedi ozaman Metin efe koy diye, bende dedm ikinci ismini birakta bari ben karar veriym burda diye😒
Neyse bi kac hafta sonra ki dogumum basarili olursa insallah oglumun adi Metin Ayaz olacak😍
Bu arada ogluma Metin diye seslenmiycem, cunku kendi ozannemin eski esinn ismi oldugi icin, dogru olmaz😍😁