Merhaba kızlar son 10 günüm zorunlu sezaryen için bir sebep yok normal doğum çok istiyorum sizce gelirmi ? Ara ara adet sancılarım oluyor fakat geçiyor sanırım yalancı sancı , bebeğin pozisyonu normal doğuma uygun, ama gelmezse vaktinde suni sancı ile doğar mı sizce? Açılmam yok ama haftaya kontrolum var belki açılma olmuştur bilemiyorum bide aşağı bölgemde ağrı oluyor bi haftadır yorumlarınızı bekliyorum 🙏