Goz-deeee Kesinlikle ben burada kimseyi yargılamıyorum ama herkes aynı şartlarda olmuyor her çocuk Farklı kimi uslu kimi hareketli lütfen kimse kimsenin anneliğini yargılamasın nasıl kendine bakmazsın gibi laflar hoş değil ben bir süre hiç aynaya bile bakmadım ki normalde çok bakımlıyımdır ama şükür ki atlattık o günleri darısı benim gibi annelerin başın a