Kimse şunu yapamazsın uyuyamazsın ölecen bitecen demiyo. Ama olurda sıkıntıya girersen yetemezsen yorulursan kendini üzme yıpratma hepsi bi süreç ve zamanla geçiyo büyüyecekler illaki kimse bebek büyütürken yorgunluktan ölmemiş ama olurda yorulursan kendini eksik hissetme diyoruz.