Ablam oglunu 35+3 normal doğurdu. Enfeksiyon olduğu için doğum erken başlamış. Tabi normal olarakta doğum sancısı saatlerce sürdü 12 saatten fazla sürmüş olabilir. Hastanede sancısıni çekti. Bebek çok şükür iyiydi, sürekli emzirme iyi sıkıntı olmadı ama ablam kan değerleri düşmüş, ateş ve üşüme tuttu acile kaldırıldı kan verildi. Sonradan söylediğine göre ilaçlarını düzenli kullanmamış kan ilacını kullanmamış, bu gibi durumlarda kendinizi de ihmal etmeyin. Her doğum çok farklı dikkat edelim.