Bende 36+3 yetim şuan 3 haftadır ilaç kullanıyorum erken doğum belirtilerim vardı sancım hala çok bu salı günü sezeryenle alinicak bebeğim banada ciğer geliştirici iğne yaptılar 2 tane inşallah bizde kuveze girmeden taburcu olabiliriz herkese şimdiden Allah yardım etsin inşallah 🤲