Şu anki hislerinizi anlayabiliyorum ben de pozitifi görene kadar uzun bir süre negatif gördüm ve her seferinde sanki ince bi çizgi var sanki hafif belirgin bi çizgi var filan diye kendimi kandırıyordum. En iyisi adet gecikmesini beklemeniz, en sağlıklısı o sanırım