FKHA nurellmas7 emin olamadık çok ince bi çizgi var gibi geldi bana ama. Negatifse bile size kendimden örnek vermek isterim benim de erken gebelik testim negatif çıkmıştı ama hamileymişim yanlışla payı çok oluyor bu testler de moralinizi bozmayın o yüzden 😊
pims nurellmas7 yani ben görüyorum 😍inşallah doğrudur biraz daha bekleyin benimde 14 şubat bekliyorum 🙄
Deletedmom455465 Çok erken yapıyorsunuz testleri. Adet gecikmesi en net sonucu verir. Erken yaparsanız hem negatifi görünce üzülürsünüz ya da kafanız karışır
nurellmas7 pims inşallah vardır canım rabbim hepimizin yüzünü güldürsün hayırlı haberlerle inşallah 🌸
ebruu19 nurellmas7 yani ümitlendirmek istemem ama sanki hafiften var gibi yaa 😍 Rabbim en hayırlısınu nasip etsin inşallah 🙏🤗
nurellmas7 ebruu19 Amin inşallah canım 6şubat bat günüm ama bugün öğleden sonra kahverengi lekelenmem oldu bi daha da gelmedi inşallah kırmızılar gelmez gelmezse bi 4 gün geçince tekrar test yapıcam
Siyacus Bende test yapdim 2 tane böyle çıktı ama adet oldum maalesef ama hamile gibi hiss ediyorum kendimi 😔
nurellmas7 Siyacus bende tam emin olamadım gecikirse 3-4 gün tekrarlayacağım inşallah vardır canım rabbim size de isteyen herkese de nasip etsin inşallah🤲🏻🌷
Baliminannesii nurellmas7 çok ince bir çizgi var galıba ama canım adetinin geçmesini bekle inşallah bebiş geliyordur 🥰
Gozde0010 nurellmas7 nurellmas7 evet kuzum hamilesn bnmde bykeydi 22 haftaligiz.kizcemle.darisi basina insallah
nurellmas7 Gozde0010 ay inşallah canım rabbim inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yavrunu canım😍🌷🙏🏻