Yusufkerem @Klkseda @Rumeysayenerkurt Amin inşallah teşekkürler,cümlemizin kolay doğumları olur inşallah Rabbim bir avazda kurtarsın tüm hamileleri🤲♥️
Morprenses Rumeysayenerkurt doktorum bugün dedi ki düzenli olması lazımmış adet sancısı gibi ağrıyla beraber 5 dk da bir olursa hastaneye gel dedi
Rumeysayenerkurt Morprenses çok teşekkür ederim bilgi verdiğin için, bende daha önce gittiğimde nstde sancı olarak gözükmediği için birdaha gitmemiştim. Doğuma hazırlık kasılmaları oluyor sanırım bunlar
Morprenses Rumeysayenerkurt evet bende ntsye girdim bugün 1 kere 100lere çıktı işte bu yalancı sancı dedi sonra dediklerimi söyledi işte düzenli olması lazımmış
Rumeysayenerkurt Morprenses benimde sadece 1 kere 150leri gördü ama o an ben sancı hissetmiyordum 🤷🏻♀️
Sena1299 Rumeysayenerkurt merhaba doğum yaptınız mı, konuşmuştuk hatırlarsanız, ben konuştuğum o gün 40+5te doğurdum, normal doğum oldu, hikayemi de yazıcam en kısa zamanda inşallah, 19 günlük olduk biz sizde durumlar nasıl 🥰