Gamze2005 Sanırım sigaraya aşık bir insandım hamileligimden önce. Peynir ekmek yer gibi içerdim hamilelikten şüphe ettiğimde direk özel bir acile kan vermeye gittim. 1 saat sonra çıkacak sonuç dediler sonucu sigara ve kahve içerek beklemiştim 😂 O an düşünmüyorsun tabi sigara içiyorum ama ya hamileysem falan insanın hiç aklına gelmiyor. Sonrasında 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Eşimde çok fazla içiyordu. Aradan bir iki gün geçti bu sürede de içmeye devam ettim. Sonrasında eşime bırakmak istediğimi ve bana destek olmasını istedim ondan da icmemesini istedim. Bunun sebebi aslına bakarsan kendime hiç guvenmiyordum ve çok dirayetsiz iradesiz bi insanım nefsime hakim olamam diye düşündüm. Esiminde destegiyle bir anda bıraktım. Aradan 15 gün geçti ve ben öyle tiksindim ki anlatamam. Su an 33 haftalık hamileyim hala kokusunu duyunca istifra ediyorum. Yanı diyeceğim o ki benim gibi sigaraya aşık, ve iradesiz bi insan bıraktıysa herkes bırakır buna inanıyorum