Arkdaşlar nasıl tiksindiniz ya bi yolu varmı? Ben 18 senedir tiryakiyim gnde 1 paket içerdim. Şimdi 11,5haftalk hamileym ama hiç mide bulantım olmadğndan tiksinemedim sdce azaltabldm 4.5 tane içiyorm günde evet çok kötü bişey biliyorm ama kokusunu duyunca canım çekiyor keşke bende tiksinebilsem ya çok lanet bişey kendımede kızıyorm çok 🤦♀️😔