Ata1_ şeker yükleme zamanım yaptırmak istemedim doktor tavsiye ederim dedi. Tok gittiğim, için o an yapılmadı kayıt açalım dedi ben erken gelemem dedim kızımı bırakamam kimseye diye. Sağlık ocağında açlık tokluk baktırırsın ozaman Bi durum olursa gelirsin dedi. Kilo alımım normal ekstra Bi şişliğim yok bebeğin, gelişimi suyu iyi dedi. İlkinde de yaptırmamıştım Bi sorun yaşamadım ama herkes bir değil tabi, ki. Ben yapmadım sizde yapmayın gibi bişey diyemem doktorun Bi durum gördüyse ekstra istediyse yaptırılır. Ucu açık, bıraktı benim doktorum