Ata1_ glükoz içirmelerinin sebebi vucudunuzun şekere tepkisidir . Gizli gebelik şekeri vs varsa bulunmasıdır. Benimde normal cıkıyordu açlık toklukda . Şeker yüklemesnde gebelik şekerim cıktı. Haftanızı aşdığınızda şeker yüklemesi yapamazsınız. İlerleyen haftalarda genelik şekeri daha cok yükseliyor bu seferde. Diyetle yoluna girmedi benim insülin kullanıyorum mesela.