Melegim45 zaten sancıyı karşılamak önemli ben de ilk sancılarda kendimi kasıyordum sonra fark ettim ki serbest bırakınca açılma ilerliyor. Benim neredeyse gelen her sancida 1 cm açılmam oldu derin nefes alarak karın bölgemi rahat bırakarak. Zor değil normal doğum ama kadınlar erkeklerin askerlik anısı gibi uzun uzun abartarak anlatmayı çok seviyor.