semakulekci Oyku3005 Evet sonuçta acıyabilir ağda yaparkende acıyor ama çok gördüm normal doğum yapan
Funday35 Oyku3005 Aaa niye valla benim normal olsaydı doğum normal isterdim ya 🙄 Sezeryan beni korkutuyor karnımın kesilmesi 😬
Oyku3005 semakulekci tabiki ben çok gördüm acıya dayanıklı olup normal doğum yapamayan çok saçma yani Allah kolaylık versin inşallah sağ salim kucağına alırsın😊
Funday35 Oyku3005 22 23 haftalarda doğum yaptım ben dikiş falan kesilme olmadı ama sancısını falan Herşeyini çektim son bebeğimde suni de verdiler 😬
Oyku3005 Funday35 erken Doğum mu oldu 😟 bn suan 25 haftalığım sanki içimde bişi sökülüyormuş iğne batıyırmuş gibi ağırıyor belim de ağırıyor neden acaba 🤦🏻♀️
Funday35 Oyku3005 Evet rahim ağzı yetmezliği var bende de o yüzden oldu ilk bebeğimde anlaşılmadı ikinci bebeğimde serklaj oldu tutmadı şuan ki bebeğimde hamilelik öncesi yapıldı serklaj Doktorunla görüştün mu canım ne zamandır var